Så handlar du
När du hittat en produkt du vill köpa så klickar du på ”Köp”, och din vara hamnar i din kundkorg. Du kan klicka rutan i webbshoppen och lägga till fler komponenter i din varukorg. Du kan dock bara köpa ett (1) startpaket med abonnemang vid varje köptillfälle.
Under hela ditt besök i webbshoppen kan du se antalet varor i din kundkorg genom att klicka på symbolen av en kundkorg längst uppe till höger på skärmen.
När du är klar med valen av dina produkter och du vill köpa de varor som ligger i din varukorg, så klickar du på symbolen av en kundkorg längst uppe till höger på skärmen och väljer ”Gå till kassan”.
Du ser nu en summering av dina val av produkter, och du kan ändra eller ta bort produkter genom att klicka på ”+” eller ”-” efter varje komponent. Du ser din totala summa att betala i det gråa fältet längst ut till höger.
Om du har en kampanjkod/rabattkod så fyller du i denna i fältet på höger sida av skärmen där det står ”Kampanjkod/Presentkort”, och klickar på knappen ”Använd kampanjkod”. Din rabatt dras nu av på priset och specificeras separat.
Under rubriken ”Monteringsadress” anger du monteringsadressen för larmet, eller bekräftar att monteringsadressen är densamma som faktureringsadressen. Klicka därefter på ”Spara” om du gjort ändringar.
Under rubriken ”Dina uppgifter” är dina uppgifter redan ifyllda om du tidigare handlat med hjälp av Klarna Checkout, annars fyller du i dina personuppgifter och klickar på ”Fortsätt”.
Under rubriken ”Leverans” väljer du leveransmetod om det finns flera val.
Under rubriken ”Betalningssätt” väljer du hur du vill betala för ditt köp.
Välj om du vill prenumerera på våra nyhetsbrev genom att kryssa i rutan ”Prenumerera på nyhetsbrev”.
Slutför ditt köp genom att klicka på ”Gå till betalning”. Faktura eller kortbetalning för ditt köp hanteras av Klarna Sverige.
Efter ditt köp kommer du att få en orderbekräftelse/kvitto skickad till den mailadress som du angett vid köpet.
Dina varor skickas från vårt lager inom 1-3 dagar från att vi mottagit din order.
Viktigt
Efter att du genomfört ett köp kan du inte lägga till produkter till en order, utan du får i så fall göra ett nytt köp för den nya produkten du önskar.
Det går heller inte att ändra information i ett genomfört köp, dvs. byta leveransadress, ändra produkttyp eller ändra antal. Du får istället göra ett nytt köp och returnera de produkter som du inte önskar enligt de riktlinjer som anges i våra allmänna villkor.